loading
  • Seiklejatele: jõulise välimuse ja esmaklassiliste omadustega sportlik tippklassi Insignia
  • Igale maastikule: pöördemomendi juhtimisega nelikveosüsteem, 20 mm kõrgem kliirens
  • Eriti heade sõiduomaduste jahtijaile: sõidunaudingu garanteerib võimas jõuallikas
  • Nõudlikule kliendile: silmapaistev tehnoloogia, uued OnStari teenused
  • Igale maitsele: Opel Exclusive programm annab piiramatu värvivaliku
  • Rahvusvahelisele autonäitusele: maailmadebüüt Frankfurdis käesoleva aasta septembris; varsti pärast seda saadaval salongides

Rüsselsheim.  Opeli uued tippklassi mudelid Insignia Grand Sport ja Insignia Sports Tourer tähistasid Genfis just oma maailmadebüüti, aga unistuste duost on juba saamas võidukas trio. Sarnaselt eelmise põlvkonnaga tuleb Insignia ka nüüd välja oma seikluslikuma poolega, pakkudes nelikvedu ja muid maastikusõiduks sobivaid võimalusi. Uue mudeli nimi: Opel Insignia Country Tourer. Autot on võimalik tellida alates juunist ning pärast debüüti Frankfurdi autonäitusel (IAA, 14.–24. september) on see varsti saadavad ka müügisalongides. See universaalmudel on ideaalne valik talispordihuvilistele ja maastikufännidele, aga loomulikult ka kõigile, kes hindavad individuaalset lähenemist.

Uus Opel Insignia Country Tourer avaldab muljet samade voorustega nagu tema vennad Grand Sport ja Sports Tourer – ta on ruumikas ja tänu uhiuuele konstruktsioonile märksa kergem kui praegune versioon. Samuti on saadaval palju uuenduslikke tehnoloogiaid, nagu lipulaeval ikka kombeks on. Lisaks kõigele on see auto maalähedaselt võluv: üleni mustad kaitsekatted ning hõbedane põhjakaitse nii ees kui ka taga annab uustulnukale jõulise maasturivälimuse. Kes eelistab isikupärasemat lahendust, saab Opel Exclusive programmi abil selle ise valida – saadaval on piiramatu hulk värve.

Seiklusteks valmis: esmaklassiline veojõud ja veermikutehnoloogia

Opel Insignia Country Toureri sõiduomadusi toetab lai valik jõuallikaid, nende hulgas ka uhiuus tippklassi diiselmootor. Lisaks on uustulnukas saadaval uue kaheksakäigulise automaatkäigukasti ja murrangulise nelikveotehnoloogiaga. Kakskümmend millimeetrit kõrgem kliirens koos uuendusliku pöördemomendi juhtimisega nelikveosüsteemi ja uue viiehoovalise tagavedrustusega lubab autol lahkelt asfaltteelt lahkuda ning annab Insignia Country Tourerile oma klassi parimad omadused. Tavapärase tagadiferentsiaali asemel, mis edastab tagaratastele võrdset pöördemomenti, on Opel Insignia Country Toureril kaks elektriliselt juhitavat mitmekettalist sidurit, mis suunavad igale rattale täpselt vajaliku pöördemomendi tee- ja ilmastikuoludest sõltumata. Alajuhitavuse vältimiseks kiiremates kurvides suunab süsteem vastavalt kiirendusele ja juhitavusele välimisele tagarattale suurema pöördemomendi. See toimub sekundi murdosa jooksul ja ilma juhi abita, tagades auto stabiilsuse. Lisaks pöörab Insignia täpsemalt, reageerides juhi käsklustele spontaansemalt. Selle tulemuseks on sõiduki neutraalne käitumine, suurem stabiilsus ja parem juhitavus olukorrast sõltumata.

Täiustatud FlexRide veermikujuhtimissüsteem võimaldab valida optimaalse olukorrapõhise sõidurežiimi. See süsteem reguleerib amorte, roolisüsteemi, gaasipedaali tundlikkust ja (automaatkäigukasti) käiguvahetuspunkti iseseisvalt või juhi valitud režiimi Standard, Sport või Tour alusel. Adaptiivse veermikusüsteemi keskmeks on uus „Drive Mode Control“ tarkvara, mis analüüsib pidevalt anduritel ja seadistustel põhinevat infot ning tuvastab selle abil juhi sõidustiili.

„Country Tourer on suurepärane valik kõigile, kes tahavad ühendada ülimoodsa ühenduvuse, abisüsteemid ning uue Insignia avaruse individuaalsete stiliseerimis- ja sõiduvõimalustega. Seiklusjanulise välimusega universaalmudel on ideaalne auto kõigile Insignia fännidele, kes naudivad just jõulisemat stiili,“ rääkis Peter Christian Küspert, Opel Groupi müügi ja järelteeninduse asepresident.

Jõuline välimus, avar sisu: Insignia maastikufännidele

Uus Insignia Sports Tourer on juba väga heas vormis: oma sportliku, kuid elegantse stiili ja uhkete joontega viib see mudel Opeli disainifilosoofia täiesti uuele tasandile. Uhiuus kerge konstruktsioon on üks peamisi erksate sõiduomaduste põhjuseid. Country Toureril on olemas kõik need omadused ja veelgi enam. Auto maalähedane ja isikupärane võlu teeb sellest Insignia seeria tippmudeli ning disainerid ja insenerid hakkasid tegelema Insignia kolmanda, eristuva versiooni väljatöötamisega juba loomisprotsessi algstaadiumis.

Uue Insignia Country Toureri esiots paistab veelgi funktsionaalsem kui Sports Toureri oma. Silmapaistev iluvõre ja saleda joonega esituled jätavad esiosast laia mulje ning hõbedakarva põhjakaitse rõhutab auto stabiilset hoiakut. Must vormitud kaitsekate alumises ääres, rattakoobastel ja alumisel küljel rõhutab jõulist välimust veelgi. Nagu ees, antakse ka tagaotsas signaale seiklusjanu kohta: hõbedakarva põhjakaitse ja kaks summutiotsa rõhutavad madalamat ja laiemat muljet.

„Tahtsime, et meie uus Insignia Country Tourer oleks igas mõttes jõuline, aga väljendaks samal ajal Opeli tavapärast filosoofiat, mis ühendab endas ehitusmeisterlikkuse ja saksa täpsuse,“ ütles Opeli disainiosakonna asepresident Mark Adams. „Uus mudel on oma olemuselt just selline, nagu üks lipulaev olema peab – rafineeritud atleetlik kuju ja maastikusõiduks sobivate jõulisemate detailidega.“

Kes soovib tõeliselt ainulaadset Insigniat, saab varsti valida piiramatute võimaluste vahel, kuna Opel plaanib Insignia Country Toureriga käivitada Opel Exclusive’i programmi. Lisaks tavapärastele värvidele saab valida 15 lisavärvi hulgast, mis on saadaval ainult Exclusive’i klientidele. Loomulikult ei ole see veel kaugeltki kõik. Opel Exclusive programmi eksperdid oskavad vajadusel kokku segada iga värvitooni, kui neile näidis või pilt esitada. Lisaks saavad Exclusive programmi kliendid oma sõidukit veelgi rohkem isikupärastada, sest ka veljedisain ja nahksisu on saadaval mitmes valikus.

Jõulise universaalauto iseloomule omaselt on uus Insignia Country Tourer eelkõige äärmiselt praktiline. Et pakiruumi täitmine oleks võimalikult lihtne, saab tagaluugi avada ilma autot puudutamata. Võtmeta avamise ja käivitamise süsteemi olemasolul piisab, kui tagakaitseraua all kergelt jalga liigutada (maapinnale projitseeritav sõiduki kujutis näitab kätte õige koha). Sama liigutust korrates saab tagaluugi sulgeda. Uue Insignia Country Toureri pagasiruumi suurendamiseks 1665 liitrini, mis on eelkäijast 130 liitri võrra rohkem, on autol lisavarustusena saadaval 20/20/40 jaotusega allaklapitavad tagaistmed, mis võimaldavad luua mitmeid erinevaid konfiguratsioone. Tagaistme seljatoe saab alla klappida, vajutades lihtsalt pagasiruumis asuvale nupule. Standardvarustusse kuuluvad katusereelingud rõhutavad seikluslikku iseloomu, aga suurendavad ka uue Insignia Country Toureri kasutamisvõimalusi, võimaldades katusele laadida kuni 100 kg.

Veel on teljevahet 92 mm võrra suurendatud, nii et tulemuseks on hulga avaram interjöör, mis toob erilist kasu just tagaistmel istujatele. Mõnusat atmosfääri rõhutavad veelgi juhikeskne kokpit, AGR-sertifikaadiga (Aktion Gesunder Rücken e.V.) ergonoomilised premium-klassi esiistmed ja soojendusega külgmised tagaistmed. Soojendusega esiklaas ja soojendusega rool tagavad külmadel päevadel hea nähtavuse ning soojad käed.

Silmapaistvad tehnoloogilised võimalused: ohutu, mugav, suurepärane ühenduvus

Nagu vennased Grand Sport ja Sports Tourer, tuleb ka Insignia Country Tourer välja arvukate ülimoodsate tehnoloogiate ja abisüsteemidega, mis pakuvad täiesti uudset ohutuse ja mugavuse taset. Üks sõna otseses mõttes eredamaid elemente on teine põlvkond Opeli uuenduslikke ja auhinnalisi adaptiivseid IntelliLux LED® maatrikstulesid. Opeli LED® maatrikstule juurde kuuluvad nüüd 16 LED-segmenti, mis on integreeritud mõlemasse piklikusse esitulesse, ning uuenduslik aktiivsete kurvitulede funktsioon ja eriotstarbeline LED-prožektor, mis pakub täiendavat valgustust kuni 400 meetri ulatuses. Muude lisade hulka kuuluvad veel esiklaasinäidik, 360° kaamera, adaptiivne püsikiirushoidik (ACC) koos automaatse hädapidurdusega, sõidurajal püsimise abisüsteem automaatse roolikorrektsiooniga ning tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus.

Tipptasemel meelelahutuse ja erakordse ühenduvuse tagavad uusimad Apple CarPlay ja Android Autoga ühilduvad IntelliLinki süsteemid. Nutitelefon ühildub sõiduki teabe- ja meelelahutussüsteemiga sujuvalt ning nüüd saab seda laadida ka juhtmevabalt. Loomulikult on pardal ka uuenduslik side- ja teenustesüsteem OnStar. Süsteem pakub teenuseid alates automaatsest avariikutsungist kuni ärandatud sõiduki leidmiseni. OnStari teenuste hulka lisanduvad nüüd hotellitoa broneerimise teenus[1] ja vaba parkimiskoha leidmine[2]. Nende abil saab sõitja paluda OnStari abilisel hotellituba broneerida ja/või leida vaba parkimiskohta.

[1] Läbi booking.com’i. Vajalik on e-maili aadress ja krediitkaart.
[2] Läbi Parkopedia

go.to.top.button